ARTDECO oogschaduwbasis

IMG_0160

Ik ging een tijdje geleden naar de Douglas om te vragen of ze een goede (betaalbare) oogschaduwbasis voor mij hadden. De medewerkster ging eens een kijkje nemen en kwam even later terug met dit potje. Ze heeft het gelijk bij mij aangebracht en toen ben ik na ongeveer 6 uurtjes weer teruggekomen om te kijken of de oogschaduw er nog helemaal opzat. En dat was het geval 🙂

IMG_0160

De verpakking is niet erg bijzonder. Hij is gelukkig klein zodat het hem gemakkelijk mee kan nemen.

IMG_0179

Wat ik wel een klein nadeel vind is dat het product in een potje zit. De kleur is verder ook niet bijzonder maar dat vind ik fijn! Als je de basis op je oog smeert verdwijnt de kleur direct. Als je na het aanbrengen van de oogschaduwbasis een oogschaduw eroverheen doet, blijft de oogschaduw sowieso 10 uur perfect op zijn plaats zitten.

Al met al vind ik dit een super leuk product met een goede prijs/kwaliteit verhouding!

ARTDECO oogschaduwbasis is verkrijgbaar bij de Douglas voor €6,95


Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Veel iefs anoujk

Ps. Als jullie het nog niet gezien hebben ik ben een YouTube kanaal begonnen genaamd Anouk Vossen. Ik zou het super leuk vinden als jullie zouden abonneren en laat in de reacties achter wat je eventueel in de volgende video zou willen zien 🙂

ARTDECO oogschaduwbasis

Plaats een reactie